Buitenlandse stage- Suriname - Reisverslagen van Sarah Van de Voorde - WaarBenJij.nu Buitenlandse stage- Suriname - Reisverslagen van Sarah Van de Voorde - WaarBenJij.nu

Buitenlandse stage- Suriname


Voor mijn derdejaars stage (SRW: kinderen jongeren en welzijn) vertrek ik samen met twee andere meisjes op 15 september voor 4 maand naar het verre Suriname (Paramaribo). Dit om er ons aan een groot avontuur te wagen.

Vertrekkend vanuit een medisch opvoedkundig bureau gaan we rond in verschillende scholen in Paramaribo om daar projecten uit te werken naargelang de noden van de school en kinderen. Ik weet nog niet in detail aan wat ik mij allemaal zal kunnen verwachten, maar ik heb er in ieder geval enorm veel zin in en vertrek met een open en enthousiaste houding richting Suriname.

Recente Reisverslagen:

06 Januari 2015

Het einde is nabij...

23 December 2014

Brokopondo - Een week om nooit te vergeten!

04 December 2014

Mijn Surinaams leventje gaat zo zijn gangetje

16 November 2014

Time flies when you’re having fun.

27 Oktober 2014

The adventure & internship continues
Sarah

Voor mijn derdejaars stage (Srw: kinderen jongeren en welzijn) vertrek ik samen met twee andere meisjes op 15 september voor 4 maand naar het verre Suriname ( Paramaribo). Dit om er ons aan een groot avontuur te wagen. Vertrekkend vanuit een medisch opvoedkundig bureau gaan we rond in verschillende scholen in Paramaribo om daar projecten uit te werken naargelang de noden van de school en kinderen. Het is allemaal nog niet tot in detail duidelijk aan wat ik mij kan verwachten, maar ik heb er in ieder geval enorm veel zin in en vertrek zeker en vast met een open en enthousiaste houding richting Suriname.

Actief sinds 02 Sept. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 8282

Voorgaande reizen:

21 Juli 2016 - 30 Augustus 2016

It's time for South Africa

15 September 2014 - 17 Januari 2015

Buitenlandse stage- Suriname

Landen bezocht: